Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Řehulka, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Barešová, Petra (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 119 s. (194 428 znaků)

Cover

LEADER 01626ntm a22003857u 4500
001 zp33658
041 |a eng 
100 1 |a Řehulka, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company 
246 |a Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company 
260 |c 2014 
300 |a 119 s. (194 428 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internet 
653 |a Internetový marketing 
653 |a mezinárodní Internetový marketing 
653 |a strategie Internetového marketingu 
653 |a nástroje Internetového marketingu 
653 |a proniknutí na zahraniční trh 
653 |a Internet 
653 |a Internet marketing 
653 |a international Internet marketing 
653 |a Internet marketing strategy 
653 |a Internet marketing tools 
653 |a foreign market penetration 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Barešová, Petra  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28169  |y Plný text v Digitální knihovně UTB