Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pařízek, Vladimír (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 84 p. (116 467 characters)

Cover

LEADER 01587ntm a22003857u 4500
001 zp33655
041 |a cze 
100 1 |a Pařízek, Vladimír  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingovej kampane Střediska rané péče Tamtam Olomouc Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s. 
246 |a Project of Marketing Campaign for Center of Early Care Tamtam Olomouc - Federace rodičů a přátel sluchově postižených, o.s. 
260 |c 2014 
300 |a 84 p. (116 467 characters) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskový sektor 
653 |a nezisková organizace 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a dotaz-níkový prúzkum 
653 |a Facebook 
653 |a non-profit sector 
653 |a non-profti organization 
653 |a marketing communication 
653 |a public relations 
653 |a qestionnaire survey 
653 |a Facebook 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28166  |y Plný text v Digitální knihovně UTB