Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ludvíková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
B2C
Physical Description: 99 s. (96 363)

Cover

LEADER 01515ntm a22004097u 4500
001 zp33647
041 |a cze 
100 1 |a Ludvíková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti ContiTrade Services s.r.o. 
246 |a Project to Improve Marketing Communication of Company ContiTrade Services s.r.o. 
260 |c 2014 
300 |a 99 s. (96 363) 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a : Marketingový mix 
653 |a Komunikační mix 
653 |a B2C 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PESTEL analýza 
653 |a benchmarking 
653 |a projekt marketingové komunikace 
653 |a Marketing mix 
653 |a communications mix 
653 |a B2C 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PESTEL analysis 
653 |a benchmarking 
653 |a project marketing communications 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28161  |y Plný text v Digitální knihovně UTB