Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kunc, Dalibor (Dissertant)
Other Authors: Pilík, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 93 s.

Cover

LEADER 01364ntm a22003377u 4500
001 zp33644
041 |a cze 
100 1 |a Kunc, Dalibor  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt využití marketingové komunikace na vybraný segment zákazníků ve firmě BV Auto Zlín s.r.o. 
246 |a Project of Using Marketing Communications for Selected Customer Segment in Company BV Auto Zlín s.r.o. 
260 |c 2014 
300 |a 93 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a segmentace zákazníků 
653 |a značka 
653 |a Marketing Communications 
653 |a Promitional Mix 
653 |a Customer Segmentation 
653 |a Brand 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Pilík, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28159  |y Plný text v Digitální knihovně UTB