Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Durďáková, Jana (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 126 s.

Cover

LEADER 01553ntm a22004097u 4500
001 zp33637
041 |a cze 
100 1 |a Durďáková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt zvýšení znalosti značky Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. v regionu Slovácko 
246 |a The Project to Increase Awareness of the Brand Zámecké vinařství Bzenec s.r.o. in Slovácko Region 
260 |c 2014 
300 |a 126 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a znalost značky 
653 |a prvky značky 
653 |a budování a řízení značky 
653 |a marketingový mix 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a vinařství 
653 |a brand 
653 |a brand awareness 
653 |a brand elements 
653 |a brand building and brand management 
653 |a marketing mix 
653 |a marketing communication 
653 |a viniculture 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/28154  |y Plný text v Digitální knihovně UTB