LEADER 01824ntm a22005297u 4500
001 zp33304
041 |a cze 
100 1 |a Janík, David  |4 dis 
245 1 0 |a Pedagogická komunikace jako základ výchovně-vzdělávacího procesu 
246 |a Pedagogical Communication as the Basis of Educational Process 
260 |c 2014 
300 |a 128 stran 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Katedra pedagogiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikace 
653 |a osobnost učitele 
653 |a osobnost žáka 
653 |a výchovný proces 
653 |a vzdělávací proces 
653 |a výukové metody 
653 |a chyby v pedagogické komunikaci 
653 |a schopnosti a dovednosti 
653 |a temperament 
653 |a výklad pedagoga 
653 |a didaktické hry 
653 |a vědomosti 
653 |a communication 
653 |a the personality of the teacher 
653 |a the personality of the pupil 
653 |a the behavioural proces 
653 |a educational proces 
653 |a teaching methods 
653 |a mistakes in pedagogical communication 
653 |a abilities and skills 
653 |a temperament 
653 |a the interpretation of the teacher 
653 |a didactic games 
653 |a knowledge 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Oralová, Renata  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/27894  |y Plný text v Digitální knihovně UTB