1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Petr (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2014
Subjects:
Physical Description: 37 s.

Cover

LEADER 02222ntm a22006017u 4500
001 zp33001
041 |a cze 
100 1 |a Nováková, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a 1. Teoretická část: Analýza produkčních činností v rámci reklamní agentury 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce 
246 |a 1. Theoretical part: Analysis of Production Activities in an Advertising Agency 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum footage 10 minutes, production 
260 |c 2014 
300 |a 37 s. 
500 |a Studijní obor: Produkce 
500 |a Studijní obor: Film Production 
500 |a Ústav: Ústav animace a audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a propagační videa 
653 |a klasický spot 
653 |a animační demo 
653 |a packshot 
653 |a klasický rozhlas 
653 |a in store media 
653 |a tištěná reklama 
653 |a brožura 
653 |a wobbler 
653 |a netradiční inzerce 
653 |a buzzmarketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a virální marketing 
653 |a media plán 
653 |a product placement 
653 |a promotional videos 
653 |a classic spot 
653 |a animation demo 
653 |a packshot 
653 |a classic radio 
653 |a in store media 
653 |a print advertising 
653 |a brochure 
653 |a wobbler 
653 |a non-traditional advertising 
653 |a buzzmarketing 
653 |a guerilla marketing 
653 |a viral marketing 
653 |a media plan 
653 |a product placement 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Petr  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/27728  |y Plný text v Digitální knihovně UTB