LEADER 01856ntm a22004817u 4500
001 zp32927
041 |a cze 
100 1 |a Pospíšilová, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market 
246 |a Analysis of consumer behaviour in the UK footwear market 
260 |c 2013 
300 |a 88 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Chování spotřebitele 
653 |a segmentace 
653 |a generace Baby Boomers 
653 |a generace Baby Busters 
653 |a Generace X a Y 
653 |a Millennials 
653 |a Gerontografické segmenty 
653 |a spotřebitelské chování v módě 
653 |a spotřebitelské chování na obuvnickém trhu 
653 |a loajalita zákazníka 
653 |a Consumer behaviour 
653 |a Segmentation 
653 |a Baby Boomers 
653 |a Baby Busters 
653 |a Generation X and Y 
653 |a Millennials 
653 |a The Gerontographic Segments 
653 |a Consumer Behaviour in Fashion 
653 |a Consumer Behaviour in the Footwear Market 
653 |a Brand Loyalty 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Day, Janine  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25659  |y Plný text v Digitální knihovně UTB