Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Filová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 62 s. (63 735)

Cover

LEADER 01333ntm a22003377u 4500
001 zp32843
041 |a cze 
100 1 |a Filová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma 
246 |a The analysis of using tools of product placement, sponzoring and advertisement of company Tescoma 
260 |c 2013 
300 |a 62 s. (63 735) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a product placement 
653 |a sponzoring 
653 |a Tescoma 
653 |a marketing communication 
653 |a product placement 
653 |a sponsorship 
653 |a Tescoma 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25688  |y Plný text v Digitální knihovně UTB