Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Závada, Adam (Dissertant)
Other Authors: Uhrovičová, Kristýna (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
web
Physical Description: 73 s. (70 957 znaků)

Cover

LEADER 01388ntm a22003857u 4500
001 zp32705
041 |a cze 
100 1 |a Závada, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Internetový marketing firmy Tescoma s.r.o. se zaměřením a reklamu na internetu 
246 |a Internet Marketing in Company Tescoma s.r.o Focused on Internet Presentation and Advertising 
260 |c 2013 
300 |a 73 s. (70 957 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a internet 
653 |a internetová reklama 
653 |a web 
653 |a e-shop 
653 |a PPC reklama 
653 |a nové trendy 
653 |a internet 
653 |a internet advertising 
653 |a web 
653 |a e-shop 
653 |a PPC advertising 
653 |a new trends 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Uhrovičová, Kristýna  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24400  |y Plný text v Digitální knihovně UTB