Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vařáková, Kamila (Dissertant)
Other Authors: Křenková, Jana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 64 s. (72 517 znaků)

Cover

LEADER 01329ntm a22003377u 4500
001 zp32671
041 |a cze 
100 1 |a Vařáková, Kamila  |4 dis 
245 1 0 |a Zhodnocení marketingových aktivit IC a galerie Zvonice na Soláni 
246 |a Evaluation of Marketing Activities of the IC and Gallery Zvonice on Solan 
260 |c 2013 
300 |a 64 s. (72 517 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Klíčová slova: neziskový sektor 
653 |a cestovní ruch 
653 |a analýza návštěvníků 
653 |a marketingové aktivity 
653 |a Keywords: non-profit sector 
653 |a tourism 
653 |a visitor analysis 
653 |a marketing activities 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Křenková, Jana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23504  |y Plný text v Digitální knihovně UTB