Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Mašejová, Veronika (Dissertant)
Other Authors Sedlačík, Jiří (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description69 s. (92 636 znaků).

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp32663
041 |a cze 
100 1 |a Mašejová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační plán pro zavedení nové produktové řady firmy Česká zbrojovka 
246 |a Communication Plan for a New Product Line Launch of the Česká zbrojovka Company 
260 |c 2013 
300 |a 69 s. (92 636 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační plán 
653 |a marketingové prostředí 
653 |a analýza 
653 |a výrobek 
653 |a Marketing communication 
653 |a communication plan 
653 |a marketing environment 
653 |a analysis 
653 |a product 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sedlačík, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23893  |y Plný text v Digitální knihovně UTB