Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Maňáková, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Rochovanský, František (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 83 s., 4 s. příloh

Cover

LEADER 01495ntm a22003857u 4500
001 zp32662
041 |a cze 
100 1 |a Maňáková, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín 
246 |a Marketing Research of Attendance and Evaluation of Communication Activities in Shopping Centre Centro Zlin 
260 |c 2013 
300 |a 83 s., 4 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Centro Zlín 
653 |a návštěvnost 
653 |a komunikační aktivity 
653 |a marketingový průzkum 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a dotazník 
653 |a Centro Zlin 
653 |a attendance 
653 |a communication activities 
653 |a marketing research 
653 |a questionnaire inquiry 
653 |a questionnaire 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Rochovanský, František  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24062  |y Plný text v Digitální knihovně UTB