Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Doležalová, Petra (Dissertant)
Other Authors: Tomancová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 74 s. (80 516 znaků)

Cover

LEADER 01508ntm a22003737u 4500
001 zp32656
041 |a cze 
100 1 |a Doležalová, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové komunikace s vybranými skupinami zákazníků ve firmě Unicars Cz s.r.o. 
246 |a Proposal for Marketing Communication with Specific Groups of Customers in the Company Unicars Cz s.r.o. 
260 |c 2013 
300 |a 74 s. (80 516 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a zákazník 
653 |a segmentace 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Marketing communication 
653 |a instruments of marketing communication 
653 |a marketing communications mix customer 
653 |a segmentation 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Tomancová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24071  |y Plný text v Digitální knihovně UTB