Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mikeš, Petr (Dissertant)
Other Authors: Pančošková, Irena (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01453ntm a22003857u 4500
001 zp32652
041 |a cze 
100 1 |a Mikeš, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě AGD PRINT, s.r.o. 
246 |a New trends in marketing communication and their application in the company AGD PRINT Ltd. 
260 |c 2013 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a nové trendy 
653 |a word of mouth 
653 |a virální marketing 
653 |a digitální marketing 
653 |a holistický marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a new trends 
653 |a word of mouth 
653 |a viral marketing 
653 |a digital marketing 
653 |a holistic marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Pančošková, Irena  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23577  |y Plný text v Digitální knihovně UTB