Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kašparová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Katolický, Jiří (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 81 s.

Cover

LEADER 01388ntm a22003617u 4500
001 zp32646
041 |a cze 
100 1 |a Kašparová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí nového výrobku firmy RIM - CZ, spol. s r. o. 
246 |a Analysis of Competitive Environment of a New Product of the Company RIM - CZ, spol. s r. o. 
260 |c 2013 
300 |a 81 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Konkurence 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční prostředí 
653 |a konkurenční analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a Competitive 
653 |a competitiveness 
653 |a competitive enviroment 
653 |a competitive analysis 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Katolický, Jiří  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24559  |y Plný text v Digitální knihovně UTB