Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bartošová, Eva (Dissertant)
Other Authors: Vaněk, Miloslav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
PPC
SEO
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01393ntm a22003857u 4500
001 zp32639
041 |a cze 
100 1 |a Bartošová, Eva  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza využití internetového marketingu ve firmě Deokork, s.r.o. 
246 |a Analysis of Internet Marketing Application in the Company Deokork Ltd. 
260 |c 2013 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internet 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a internetová reklama 
653 |a marketingový komunikační mix 
653 |a Affiliate partnerský systém 
653 |a Internet 
653 |a SEO 
653 |a PPC 
653 |a internet advertisement 
653 |a marketing communication mix 
653 |a Affiliate partner system 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vaněk, Miloslav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24004  |y Plný text v Digitální knihovně UTB