Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Miškaříková, Alena (Dissertant)
Other Authors: Milička, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 72 s., 8 s. příloh

Cover

LEADER 01316ntm a22003377u 4500
001 zp32589
041 |a cze 
100 1 |a Miškaříková, Alena  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza zákazníků a marketingové komunikace firmy Fruněk Inox s.r.o. 
246 |a Customer and Marketing Communication Analysis of the FRUNĚK INOX Company. 
260 |c 2013 
300 |a 72 s., 8 s. příloh 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Studijní obor: Marketing 
500 |a Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační mix 
653 |a komunikační plán 
653 |a služby 
653 |a analýza zákazníků 
653 |a marketing communication mix 
653 |a marketing communication plan 
653 |a services 
653 |a customer analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Milička, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23664  |y Plný text v Digitální knihovně UTB