Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vysloužilová, Alexandra (Dissertant)
Other Authors: Šramová, Blandína (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 90 s. (111 227 znaků)

Cover

LEADER 01687ntm a22004817u 4500
001 zp32526
041 |a cze 
100 1 |a Vysloužilová, Alexandra  |4 dis 
245 1 0 |a Nové směry marketingové komunikace a jejich využití pro komunikaci vybrané firmy 
246 |a New Methods of Marketing Communication and Their Use in the Communication of a Selected Company 
260 |c 2013 
300 |a 90 s. (111 227 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingové komunikace 
653 |a komunikační mix 
653 |a nové trendy 
653 |a nová média 
653 |a spotřebitelské chování 
653 |a značka 
653 |a Facebook 
653 |a Merkur 
653 |a Lego 
653 |a Globus 
653 |a Marketing communications 
653 |a communication mix 
653 |a new trends 
653 |a new media 
653 |a consumer behaviour 
653 |a brand 
653 |a Facebook 
653 |a Merkur 
653 |a Lego 
653 |a Globus 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šramová, Blandína  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23763  |y Plný text v Digitální knihovně UTB