Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vojkovská, Barbora (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 87 s.

Cover

LEADER 01735ntm a22004097u 4500
001 zp32524
041 |a cze 
100 1 |a Vojkovská, Barbora  |4 dis 
245 1 0 |a Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací 
246 |a Importance of Public Relations in the Integration of Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of Other Tools of Marketing Communications 
260 |c 2013 
300 |a 87 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a integrovaná marketingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a sociální odpovědnost firem 
653 |a firemní image 
653 |a dotazník 
653 |a sociální marketing 
653 |a integrated marketing communication 
653 |a public relations 
653 |a marketing research 
653 |a corporate social responsibility 
653 |a corporate image 
653 |a questionnaire 
653 |a social marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23671  |y Plný text v Digitální knihovně UTB