Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Špicarová, Dana (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
PR
Physical Description: 115 s. (205 491)

Cover

LEADER 01797ntm a22005177u 4500
001 zp32522
041 |a cze 
100 1 |a Špicarová, Dana  |4 dis 
245 1 0 |a Koncepce Public Relations pro uvedení knihy Casual Vacancy J. K. Rowlingové. Jak oslovit nové čtenáře 
246 |a Public Relations Strategy for the Launching of the Book Casual Vacancy by J. K. Rowling. How to Reach New Readers 
260 |c 2013 
300 |a 115 s. (205 491) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Public relations 
653 |a PR 
653 |a Albatros 
653 |a Albatros Media a.s. 
653 |a nakladatelství Plus 
653 |a Plus 
653 |a Prázdné místo 
653 |a The Casual Vacancy 
653 |a J. K. Rowlingová 
653 |a reklama 
653 |a kniha 
653 |a knižní trh 
653 |a Public relations 
653 |a PR 
653 |a Albatros 
653 |a Albatros Media a.s. 
653 |a Plus publishing 
653 |a Plus 
653 |a J. K. Rowling 
653 |a The Casual Vacancy 
653 |a advertising 
653 |a book 
653 |a book market 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23772  |y Plný text v Digitální knihovně UTB