catalog k.utb
Toggle navigation
čeština
Log Out
Login
TBU Catalog
e-resources
E-THESES
All Fields
Title
Author
Subject
ISBN/ISSN
Tag
Find
Advanced Search
Skip to content
Skip to footer
Back to Homepage
Identifikace cílových skupin p...
Identifikace cílových skupin pro komunikaci internetového portálu 60+
Saved in:
Bibliographic Details
Main Author:
Kučerová, Jana
(Dissertant)
Other Authors:
Soukalová, Radomila
(Thesis advisor)
Format:
Manuscript
Language:
Czech
Published:
2013
Subjects:
senior
internetový portál
cílený marketing
segmentace
profily segmentů
segmentační výzkum
targeting
positioning
internet portal
targeted marketing
segmentation
profiles of segments
segmentation research
diplomová práce
Physical Description:
71 s. (96 327 znaků)
Cover
Holdings
More Information
Staff View
Save to List
Cite this
Export Record
Export to CitacePRO
Export to RefWorks
Export to EndNoteWeb
Export to EndNote
Export to BibTeX
Email this
Similar Items
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy
by: Valenta, Pavel
Published: (2010)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Identifikace cílových skupin a vytvoření profilu segmentů pro komunikaci veganské kavárny
by: Balačinová, Michaela
Published: (2020)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Identifikace cílových skupin a návrh komunikační strategie značky Bujónka
by: Otáhalová, Lenka
Published: (2022)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
by: Kovářová, Kristýna
Published: (2015)
//=preg_replace('/[^a-z0-9]/', '', strtolower($formats[0]))?>//=$formats[0] ?>
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti
by: Buzková, Kateřina
Published: (2011)
×
Loading...