Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Koutná, Iveta (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 100 s. (113 910 znaků)

Cover

LEADER 01564ntm a22004097u 4500
001 zp32497
041 |a cze 
100 1 |a Koutná, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy 
246 |a Influence of Individual Forms of Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees 
260 |c 2013 
300 |a 100 s. (113 910 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a interní komunikace 
653 |a strategie 
653 |a firemní kultura 
653 |a motivace 
653 |a interní PR 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a SWOT analýza 
653 |a internal communication 
653 |a strategy 
653 |a corporate culture 
653 |a motivation 
653 |a internal PR 
653 |a marketing research 
653 |a SWOT analysis 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23730  |y Plný text v Digitální knihovně UTB