Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hanušová, Edita (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 141 s.

Cover

LEADER 01316ntm a22003137u 4500
001 zp32490
041 |a cze 
100 1 |a Hanušová, Edita  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová a komunikační strategie malého grafického studia 
246 |a Marketing and Communication Strategy of a Small Graphic Studio 
260 |c 2013 
300 |a 141 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing služeb 
653 |a marketingová situační analýza 
653 |a marketingová a komunikační strategie 
653 |a marketing services 
653 |a marketing situational analyses 
653 |a marketing and communication strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23552  |y Plný text v Digitální knihovně UTB