Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Černý, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 85 s. (137 063 znaků)

Cover

LEADER 01456ntm a22003857u 4500
001 zp32486
041 |a cze 
100 1 |a Černý, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza konkurenčního prostředí společnosti Elektrocentrum trading s.r.o. 
246 |a Analysis of the Competitive Environment of the Elektrocentrum Trading s.r.o. Company 
260 |c 2013 
300 |a 85 s. (137 063 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a konkurence 
653 |a konkurenční výhoda 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a Porterova analýza 
653 |a SWOT 
653 |a Benchmarking 
653 |a competition 
653 |a competitive advantage 
653 |a competitiveness 
653 |a Porter's analysis 
653 |a SWOT 
653 |a benchmarking 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24077  |y Plný text v Digitální knihovně UTB