Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Turečková, Iveta (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 106 s. (14 762 slov).

Cover

LEADER 01267ntm a22003137u 4500
001 zp32480
041 |a cze 
100 1 |a Turečková, Iveta  |4 dis 
245 1 0 |a Privátní značky na trhu potravin v České republice a chování spotřebitelů 
246 |a Private Labels on the Food Market in the Czech Republic and Consumer Behavior 
260 |c 2013 
300 |a 106 s. (14 762 slov). 
500 |a Studijní obor: Technologie, hygiena a ekonomika výroby potravin 
500 |a Studijní obor: Technology, Hygiene and Economics of Food Production 
500 |a Ústav: Ústav analýzy a chemie potravin 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology 
506 |a Bez omezení 
653 |a privátní značky 
653 |a obchodní řetězce 
653 |a spotřebitel 
653 |a private labels 
653 |a chain stores 
653 |a consumer 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23750  |y Plný text v Digitální knihovně UTB