Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Trnka, Marcel (Dissertant)
Other Authors Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description107 s. (134 395 znaků).

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp32479
041 |a cze 
100 1 |a Trnka, Marcel  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace při zavádění nové značky kávy na český trh 
246 |a Marketing Communication of a New Coffee Brand Entry to the Czech Market 
260 |c 2013 
300 |a 107 s. (134 395 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Trh 
653 |a marketing 
653 |a značka 
653 |a káva 
653 |a obchod 
653 |a investice 
653 |a Market 
653 |a marketing 
653 |a brand 
653 |a coffee 
653 |a business 
653 |a investments 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23502  |y Plný text v Digitální knihovně UTB