Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vaňková, Klára (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 85 stran

Cover

LEADER 01225ntm a22003137u 4500
001 zp32471
041 |a cze 
100 1 |a Vaňková, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Mobilní aplikace jako nástroj marketingových komunikací 
246 |a Mobile Application as a Tool of Marketing Communications 
260 |c 2013 
300 |a 85 stran 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a mobilní marketing 
653 |a mobilní aplikace 
653 |a Foursquare 
653 |a mobile marketing 
653 |a mobile application marketing 
653 |a Foursquare 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23702  |y Plný text v Digitální knihovně UTB