Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nováková, Kristýna (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 98 s. + 14 s. obrazové přílohy

Cover

LEADER 01696ntm a22004457u 4500
001 zp32459
041 |a cze 
100 1 |a Nováková, Kristýna  |4 dis 
245 1 0 |a Uvedení zahraniční firmy na český trh se zaměřením na změnu komunikační strategie - Vinařství Josef Chromy 
246 |a Launching a Foreign Company on the Czech Market with Focus on the Change of Communication Strategy - Josef Chromy Winery 
260 |c 2013 
300 |a 98 s. + 14 s. obrazové přílohy 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a logo 
653 |a značka 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
653 |a image 
653 |a obal 
653 |a životní cyklus výrobku 
653 |a životní cyklus značky 
653 |a rebranding; 
653 |a logo 
653 |a branding 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
653 |a image 
653 |a packaging 
653 |a life cycle-lus of the product life cycle brand 
653 |a rebranding; 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23845  |y Plný text v Digitální knihovně UTB