Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Moczerniuk, Adam (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 72 s.

Cover

LEADER 01481ntm a22004337u 4500
001 zp32457
041 |a cze 
100 1 |a Moczerniuk, Adam  |4 dis 
245 1 0 |a Využití poznatků olfaktorie v oblasti marketingové komunikace 
246 |a Application of Olfactory Knowledge in the Field of Marketing Communications 
260 |c 2013 
300 |a 72 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a čich 
653 |a smysly 
653 |a značka 
653 |a pach 
653 |a odér 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a olfaktorický rozměr 
653 |a olfaktorie 
653 |a smell 
653 |a senses 
653 |a brand 
653 |a smell 
653 |a odor 
653 |a marketing communication 
653 |a olfactory dimension 
653 |a olfactory 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23963  |y Plný text v Digitální knihovně UTB