Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hotmar, Michal (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
trh
Physical Description: 98 s.

Cover

LEADER 01334ntm a22003617u 4500
001 zp32443
041 |a cze 
100 1 |a Hotmar, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013-2016 
246 |a Strategic Marketing Plan of the RIM-CZ, spol. s r. o. Company for the Years 2013-2016 
260 |c 2013 
300 |a 98 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a trh 
653 |a analýza 
653 |a strategie 
653 |a marketing 
653 |a strategický plán 
653 |a Market 
653 |a Analysis 
653 |a Strategy 
653 |a Marketing 
653 |a Strategic Plan 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23944  |y Plný text v Digitální knihovně UTB