Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Blažková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Jurášková, Olga (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 101 s. (143 000 znaků)

Cover

LEADER 01416ntm a22003617u 4500
001 zp32427
041 |a cze 
100 1 |a Blažková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Využití osobních údajů z věrnostních programů pro marketingové účely 
246 |a Use of Personal Data from Loyalty Programs for Marketing Purposes 
260 |c 2013 
300 |a 101 s. (143 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Věrnostní programy 
653 |a osobní údaje 
653 |a maloobchodní řetězec 
653 |a databázový marketing 
653 |a direct marketing 
653 |a Loyalty programs 
653 |a personal data 
653 |a the retail chain 
653 |a database marketing 
653 |a direct marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Jurášková, Olga  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23607  |y Plný text v Digitální knihovně UTB