Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Spisarová, Jolana (Dissertant)
Other Authors Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description108 s. (144 319 znaků), 37 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp32420
041 |a cze 
100 1 |a Spisarová, Jolana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingový plán doplňkových vzdělávacích programů Střední školy oděvní a služeb Vizovice 
246 |a Marketing Strategy for Supplementary Educational Programmes of the Secondary Technical School of Clothing and Services in Vizovice 
260 |c 2013 
300 |a 108 s. (144 319 znaků), 37 s. 
500 |a Studijní obor: Řízení netržních a sociálních služeb 
500 |a Studijní obor: Non-Profit and Social Services Administration 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Služby 
653 |a marketing 
653 |a škola 
653 |a doplňková činnost 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a marketingový plán 
653 |a Services 
653 |a Marketing 
653 |a School 
653 |a Supplementary educational programmes 
653 |a Marketing research 
653 |a Marketing strategy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23774  |y Plný text v Digitální knihovně UTB