Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zaki, Lucie (Dissertant)
Other Authors: Horňák, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 76 s. (106 840 znaků)

Cover

LEADER 01733ntm a22004337u 4500
001 zp32400
041 |a cze 
100 1 |a Zaki, Lucie  |4 dis 
245 1 0 |a Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B 
246 |a Exhibitions and Fairs as Part of Marketing Communications with Focus on the B2B Market 
260 |c 2013 
300 |a 76 s. (106 840 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a výstavy a veletrhy 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a B2B trh 
653 |a komunikační proces 
653 |a komunikační vazby 
653 |a funkce a cíle veletržní účasti 
653 |a důvody 
653 |a silné a slabé stránky veletrhů 
653 |a trade fairs and exhibitions 
653 |a marketing communications 
653 |a B2B marketing 
653 |a communication process 
653 |a communication links 
653 |a functions and objectives of trade fair participation 
653 |a reasons 
653 |a strengths and weaknesses of the fairs 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Horňák, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23782  |y Plný text v Digitální knihovně UTB