Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Vybíral, Pavel (Dissertant)
Other Authors Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2013
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description55 s.

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp32353
041 |a cze 
100 1 |a Vybíral, Pavel  |4 dis 
245 1 0 |a Efektivita nízkorozpočtové kampaně při komunikaci s uchazeči o prezenční bakalářské studium na VŠ 
246 |a Effectiveness of a Low-Cost Communication Campaign Targeted on Applicants for a Full-Time Undergraduate Degree Programme 
260 |c 2013 
300 |a 55 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a terciální vzdělávání 
653 |a marketingové strategie 
653 |a efektivita 
653 |a konkurence ve vzdělávání 
653 |a nízký rozpočet 
653 |a generační marketing 
653 |a vzdělávací politika 
653 |a PolymeryFT 
653 |a tertiary education 
653 |a marketing strategies 
653 |a effectiveness 
653 |a knowledge competition 
653 |a low budget 
653 |a generational marketing 
653 |a education policy 
653 |a PolymeryFT 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23906  |y Plný text v Digitální knihovně UTB