Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Válková, Ivana (Dissertant)
Other Authors: Kotyzová, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 59 (63 941 znaků)

Cover

LEADER 01392ntm a22003617u 4500
001 zp32348
041 |a cze 
100 1 |a Válková, Ivana  |4 dis 
245 1 0 |a Specifika a účinnosti komunikace vizuálních prostředků podpory prodeje 
246 |a Specifics and Efficiency of the Communication of Visual Means of Sales Promotion 
260 |c 2013 
300 |a 59 (63 941 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a podpora prodeje 
653 |a maloobchod 
653 |a merchandising 
653 |a POP/POS prostředek 
653 |a asistovaný nákup 
653 |a sales promotion 
653 |a retail 
653 |a merchandisisng 
653 |a POP/POS displays 
653 |a assisted shopping 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kotyzová, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24039  |y Plný text v Digitální knihovně UTB