Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šťastná, Klára (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 55 s. (78 219 znaků).

Cover

LEADER 01330ntm a22003377u 4500
001 zp32339
041 |a cze 
100 1 |a Šťastná, Klára  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové komunikace profesionálního a neprofesionálního divadla 
246 |a Marketing Communications of a Professional and Non-professional Theatre 
260 |c 2013 
300 |a 55 s. (78 219 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingové komunikace 
653 |a divadlo 
653 |a marketing kultury a umění 
653 |a divák 
653 |a Marketing communications 
653 |a theater 
653 |a art marketing 
653 |a theatre-goer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24025  |y Plný text v Digitální knihovně UTB