Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dvořáková, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 51 s. (93 973 znaků)

Cover

LEADER 01468ntm a22003857u 4500
001 zp32318
041 |a cze 
100 1 |a Dvořáková, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Změna Corporate Designu festivalu Rock for People a jeho vliv na propagaci 
246 |a Change of the Corporate Design of the Rock for People Festival and its Impact on Promotion 
260 |c 2013 
300 |a 51 s. (93 973 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a firemní identita 
653 |a firemní design 
653 |a hudební festivaly 
653 |a Rock for People 
653 |a redesign 
653 |a Marketing 
653 |a corporate identity 
653 |a corporate design 
653 |a music festivals 
653 |a Rock for People 
653 |a redesign 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/23666  |y Plný text v Digitální knihovně UTB