Komparace významu multikulturních subkompetencí mezi žáky a učiteli na ZŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pagáčová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Hladík, Jakub (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 70 s.

Cover

LEADER 01336ntm a22003377u 4500
001 zp32160
041 |a cze 
100 1 |a Pagáčová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Komparace významu multikulturních subkompetencí mezi žáky a učiteli na ZŠ 
246 |a Comparison of the Meaning of Multicultural Subcompetence between Pupils and Teachers at Primary Schools 
260 |c 2013 
300 |a 70 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a multikulturní kompetence 
653 |a multikulturní výchova 
653 |a kompetence učitelů 
653 |a kompetence žáků 
653 |a multicultural competence 
653 |a multicultural education 
653 |a competence of teachers 
653 |a competence of pupils 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hladík, Jakub  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20815  |y Plný text v Digitální knihovně UTB