|
|
|
|
LEADER |
01336ntm a22003377u 4500 |
001 |
zp32160 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Pagáčová, Veronika
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Komparace významu multikulturních subkompetencí mezi žáky a učiteli na ZŠ
|
246 |
|
|
|a Comparison of the Meaning of Multicultural Subcompetence between Pupils and Teachers at Primary Schools
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 70 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a multikulturní kompetence
|
653 |
|
|
|a multikulturní výchova
|
653 |
|
|
|a kompetence učitelů
|
653 |
|
|
|a kompetence žáků
|
653 |
|
|
|a multicultural competence
|
653 |
|
|
|a multicultural education
|
653 |
|
|
|a competence of teachers
|
653 |
|
|
|a competence of pupils
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Hladík, Jakub
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/20815
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|