Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pištěcká, Jitka (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 109 s.

Cover

LEADER 01343ntm a22003377u 4500
001 zp31950
041 |a cze 
100 1 |a Pištěcká, Jitka  |4 dis 
245 1 0 |a Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku 
246 |a Teachers' Attitude to the Development of Reading Literacy Skills in Lower Elementary School 
260 |c 2013 
300 |a 109 s. 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Studijní obor: Social pedagogy 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a čtenářská gramotnost 
653 |a osobnost učitele 
653 |a osobnost žáka 
653 |a rozvoj čtenářské gramotnosti 
653 |a literacy 
653 |a teacher's personality 
653 |a personality of elementary school children 
653 |a development of literacy 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20778  |y Plný text v Digitální knihovně UTB