Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vernerová, Simona (Dissertant)
Other Authors: Čechová, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 52s. (79 480znaků)

Cover

LEADER 01354ntm a22003617u 4500
001 zp31775
041 |a eng 
100 1 |a Vernerová, Simona  |4 dis 
245 1 0 |a Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising 
246 |a Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising 
260 |c 2013 
300 |a 52s. (79 480znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a profanace 
653 |a tabu 
653 |a lingvistické prvky 
653 |a vizuální prvky 
653 |a advertising 
653 |a profanity 
653 |a taboo 
653 |a linguistic aspects 
653 |a visual aspects 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Čechová, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21406  |y Plný text v Digitální knihovně UTB