Strategien zum Aufbau von Kundenloyalität als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šedivá, Katarína (Dissertant)
Other Authors: Simon, Gerhard (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2013
Subjects:
CRM
Physical Description: 53 s.

Cover

LEADER 01257ntm a22003377u 4500
001 zp31552
041 |a ger 
100 1 |a Šedivá, Katarína  |4 dis 
245 1 0 |a Strategien zum Aufbau von Kundenloyalität als Erfolgsfaktor unternehmerischen Handelns 
246 |a Strategies to Build Customer Loyalty as a Factor of Success in Company 
260 |c 2013 
300 |a 53 s. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Kundenbindung 
653 |a Kundenbeziehung 
653 |a CRM 
653 |a Kommunikation 
653 |a Customer Loyalty 
653 |a Customer Relationship 
653 |a CRM 
653 |a Communication 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Simon, Gerhard  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20954  |y Plný text v Digitální knihovně UTB