Verzeichnis von Fachtermini aus dem Bereich Werbung und Marketing zum Lerhrbuch Unternehmen Deutsch

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Poulíková, Lenka (Dissertant)
Other Authors: Šilhánová, Renata (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: German
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 52 s.

Cover

LEADER 01466ntm a22004097u 4500
001 zp31549
041 |a ger 
100 1 |a Poulíková, Lenka  |4 dis 
245 1 0 |a Verzeichnis von Fachtermini aus dem Bereich Werbung und Marketing zum Lerhrbuch Unternehmen Deutsch 
246 |a Technical Terms of Marketing and Advertising Short Dictionary of Terminology in Unternehmen Deutsch Course Book 
260 |c 2013 
300 |a 52 s. 
500 |a Studijní obor: Německý jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: German for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav jazyků 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketing 
653 |a Marketing-MIX 
653 |a Werbung 
653 |a Lexikologie 
653 |a Lexikographie 
653 |a Wortschatz 
653 |a Wörterbuch 
653 |a Marketing 
653 |a marketing-mix 
653 |a advertising 
653 |a lexicology 
653 |a lexicography 
653 |a vocabulary 
653 |a lexicon 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Šilhánová, Renata  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/21459  |y Plný text v Digitální knihovně UTB