LEADER 01707ntm a22002657u 4500
001 zp31471
041 |a cze 
100 1 |a Johnová, Stanislava  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci 
246 |a The Analysis of the Customer Satisfaction in the Supermarket Albert in Olomouc 
260 |c 2013 
300 |a 111 s. (86 055 znaků). 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingový výzkum; plán marketingového výzkumu; marketingové přístupy; primární a sekundární výzkum; získávání dat; zpracování dat marketingového výzkumu; statistické třídění dat; testování statistických hypotéz; neparametrické metody testování hypotéz; testy dobré shody 
653 |a Marketing research; planning of the marketing research; marketing approaches; primary and secondary research; acquisition of data; marketing research data processing; statistical sorting of data; testing statistical hypotheses; nonparametric methods for testing hypotheses; goodness of fit tests 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Málek, Zdeněk  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25769  |y Plný text v Digitální knihovně UTB