|
|
|
|
LEADER |
01707ntm a22002657u 4500 |
001 |
zp31471 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Johnová, Stanislava
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Analýza spokojenosti zákazníka v prodejně Albert v Olomouci
|
246 |
|
|
|a The Analysis of the Customer Satisfaction in the Supermarket Albert in Olomouc
|
260 |
|
|
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 111 s. (86 055 znaků).
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Logistika a management
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Logistics and Management
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav logistiky
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Marketingový výzkum; plán marketingového výzkumu; marketingové přístupy; primární a sekundární výzkum; získávání dat; zpracování dat marketingového výzkumu; statistické třídění dat; testování statistických hypotéz; neparametrické metody testování hypotéz; testy dobré shody
|
653 |
|
|
|a Marketing research; planning of the marketing research; marketing approaches; primary and secondary research; acquisition of data; marketing research data processing; statistical sorting of data; testing statistical hypotheses; nonparametric methods for testing hypotheses; goodness of fit tests
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Málek, Zdeněk
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/25769
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|