Možnosti internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Račák, Petr (Dissertant)
Other Authors: Taraba, Pavel (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 53 s.

Cover

LEADER 01350ntm a22003377u 4500
001 zp31427
041 |a cze 
100 1 |a Račák, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Možnosti internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci 
246 |a Possibilities of Internet Marketing Tools in a Selected Organization 
260 |c 2013 
300 |a 53 s. 
500 |a Studijní obor: Logistika a management 
500 |a Studijní obor: Logistics and Management 
500 |a Ústav: Ústav logistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management 
506 |a Bez omezení 
653 |a Internetový marketing 
653 |a Marketing na sociálních sítích 
653 |a SEO optimalizace 
653 |a reklamní kampaň 
653 |a Internet marketing 
653 |a social networks marketing 
653 |a SEO optimalization 
653 |a advertising campaign 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Taraba, Pavel  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24322  |y Plný text v Digitální knihovně UTB