|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp31234 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Říha, Petr
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ
|
| 246 |
|
|
|a Differences between the Traditional and E-learning Approaches to Teaching in Primary Schools<br>
|
| 260 |
|
|
|c 2013
|
| 300 |
|
|
|a 90 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: IT Education at Secondary Schools
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a informační a komunikační technologie
|
| 653 |
|
|
|a behaviorismus
|
| 653 |
|
|
|a konstruktivismus
|
| 653 |
|
|
|a e-learning
|
| 653 |
|
|
|a learning management system
|
| 653 |
|
|
|a moodle
|
| 653 |
|
|
|a didaktický test
|
| 653 |
|
|
|a experiment
|
| 653 |
|
|
|a information and communication technologies
|
| 653 |
|
|
|a behaviorism
|
| 653 |
|
|
|a constructivism
|
| 653 |
|
|
|a e-learning
|
| 653 |
|
|
|a learning management system
|
| 653 |
|
|
|a moodle
|
| 653 |
|
|
|a didactic test
|
| 653 |
|
|
|a experiment
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Chudá, Hana
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/24115
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|