Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Říha, Petr (Dissertant)
Other Authors: Chudá, Hana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 90 s.

Cover

LEADER 01610ntm a22004337u 4500
001 zp31234
041 |a cze 
100 1 |a Říha, Petr  |4 dis 
245 1 0 |a Rozdíly v tradičním a e-learningovém pojetí výuky na ZŠ 
246 |a Differences between the Traditional and E-learning Approaches to Teaching in Primary Schools<br> 
260 |c 2013 
300 |a 90 s. 
500 |a Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy 
500 |a Studijní obor: IT Education at Secondary Schools 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a informační a komunikační technologie 
653 |a behaviorismus 
653 |a konstruktivismus 
653 |a e-learning 
653 |a learning management system 
653 |a moodle 
653 |a didaktický test 
653 |a experiment 
653 |a information and communication technologies 
653 |a behaviorism 
653 |a constructivism 
653 |a e-learning 
653 |a learning management system 
653 |a moodle 
653 |a didactic test 
653 |a experiment 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Chudá, Hana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24115  |y Plný text v Digitální knihovně UTB