Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jančařík, Miroslav (Dissertant)
Other Authors: Šenkeřík, Roman (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 79 s. (85 791 znaků)

Cover

LEADER 01320ntm a22003617u 4500
001 zp31143
041 |a cze 
100 1 |a Jančařík, Miroslav  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba aplikace marketingového typu pro sociální síť Facebook 
246 |a Development of Marketing Type Application for Social Network Facebook 
260 |c 2013 
300 |a 79 s. (85 791 znaků) 
500 |a Studijní obor: Informační technologie 
500 |a Studijní obor: Information Technologies 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Facebook 
653 |a aplikace 
653 |a sociální síť 
653 |a marketing 
653 |a tvorba 
653 |a Facebook 
653 |a application 
653 |a social networking 
653 |a marketing 
653 |a realization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šenkeřík, Roman  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/25088  |y Plný text v Digitální knihovně UTB