A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šrámek, David (Dissertant)
Other Authors: Chovancová, Miloslava (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 69 s. (86 316 znaků)

Cover

LEADER 01584ntm a22004097u 4500
001 zp30668
041 |a eng 
100 1 |a Šrámek, David  |4 dis 
245 1 0 |a A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava 
246 |a A Marketing Communications Strategy Innovation for Promoting Tourism at Technical Heritage Sites in Ostrava 
260 |c 2013 
300 |a 69 s. (86 316 znaků) 
500 |a Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi 
500 |a Studijní obor: English for Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav anglistiky a amerikanistiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační strategie 
653 |a marketingový mix 
653 |a turismus 
653 |a Dolní oblast Vítkovic 
653 |a služby 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a technické památky 
653 |a communication strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a tourism 
653 |a Lower Vítkovice 
653 |a services 
653 |a questionnaire 
653 |a technical heritage sites 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Chovancová, Miloslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/20670  |y Plný text v Digitální knihovně UTB