Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Gerychová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 84 s. (109 063 znaků)

Cover

LEADER 01577ntm a22004097u 4500
001 zp30597
041 |a cze 
100 1 |a Gerychová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza kvality poskytovaných služeb hotelu Garni Zlín 
246 |a Quality Analysis of Services Provided in Garni Hotel Zlin 
260 |c 2013 
300 |a 84 s. (109 063 znaků) 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a hotelnictví 
653 |a marketing 
653 |a marketing služeb 
653 |a kvalita služeb 
653 |a marketing v cestovním ruchu 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a hotel business 
653 |a marketing 
653 |a services marketing 
653 |a quality of services 
653 |a marketing in tourism 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24138  |y Plný text v Digitální knihovně UTB