Budování značky Zahrada v pohodě

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zavřelová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Sasínková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2013
Subjects:
Physical Description: 69 s. (99 031 znaků).

Cover

LEADER 01327ntm a22003377u 4500
001 zp30583
041 |a cze 
100 1 |a Zavřelová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Budování značky Zahrada v pohodě 
246 |a Zahrada v Pohodě Brand Building 
260 |c 2013 
300 |a 69 s. (99 031 znaků). 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a budování značky 
653 |a prvky značky 
653 |a značka 
653 |a význam značky 
653 |a brand building 
653 |a brand elements 
653 |a brand 
653 |a the importance of brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Sasínková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/24549  |y Plný text v Digitální knihovně UTB